You make me smile like the sun

Just nu är jag helt slut. Jag har jobbat mycket nu i veckan och har dessutom dragit på mig en förkylning. (Men det är SÅ kul att jobba!) Men imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt! Jag hoppas på sol och värme! Då ska jag packa väskan och bege mig ner till stranden för att sola, läsa, bada, lyssna på musik och podcasts och köpa en stor glass. En lagom uppladdning för en ny vecka fylld med jobb och andra påhitt. Mot slutet av veckan är det ett evenemang som kallas Gotlands konferensen och där jag kommer vara så mycket jag kan och orkar. Hoppas på härligt häng och många fina givande seminarier. Vad har ni för sommarplaner?
 
Här kommer några fler bilder från när jag och Jessika en eftermiddag hoppade på cyklarna och hade en liten fotografering!
 
Jag skulle även vilja tipsa om denna låt, den är så himla härlig och somrig. Det pirrar i min mage när jag hör den!
 
 
 
 
 

Skriven av: Rebecca

underbara kort!

Publicerad: 2013-07-14 - 18:44:51
URL: http://fettmedfoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback