Det här med röda läppar

För några veckor sedan köpte jag ett rött läppstift. Ett ljusrött som jag letat efter så länge, så jag slog till. Det är verkligen jättefint och så. Men nu har jag problemet att jag inte vågar ha det på mig bland folk. Känner mig liksom för uppiffad, jag har alltid varit den som sminkat och klätt sig enkelt. Samtidigt som det är så fint så känns det inte som "jag" att bära läppstift, men jag vill ju lite att det ska vara min grej med läppstift. Egentligen så är detta ett sådant stort problem, jag är bara lite nojig. Jag kan använda det mycket i sommar och GÖRA det till min grej.
 

Skriven av: Beata

men åh, du är ju jättefin i det läppstiftet. kände också sådär förut, att vågade man ha den här klädkombinationen bland folk? men ja, man vågar. för livet är för kort för att inte bära det man vill.

Publicerad: 2013-06-05 - 08:28:53
URL: http://ringbeata.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback