På promenad

Nu när jag inte längre spelar innebandy så har jag ju som sagt mycket tid till att göra annat. Så en kväll förra veckan så bestämde jag mig för att gå ut och promenera. Så jag tog på mig mina urbanears, en tjocktröja och  gick en sväng i skogen (som nästan växt igen) och sedan vidare till ett ställe som heter Kovik. Där satte jag mig och såg på solnedgången. Det var en så himla vacker kväll och jag var säkert ute minst i en timme. Förut har jag inte riktigt gillat att promenera, men med lite musik och en vacker omgivning så är det inte så himla dumt ändå! Självklart tog jag en massa bilder med min mobil också! Snart kanske min kamera också åker fram som stått och samlat damm hur länge som helst..
 
 

Skriven av: trees

Vilka harliga bilder :)

Publicerad: 2014-09-07 - 15:10:16
URL: http://mangofisk.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback