Cirkus

För två veckor sedan var Cirkusen på besök och jag och Jessika passade på att köpa oss ett par biljetter. Vi köpte även sockervadd och ett tag när vi satt där i publiken kändes det nästan som att vi var åtta år igen där vi imponerades av alla konster och skrattade åt clownerna. Sedan cyklade vi hem och såg den fina filmen Water for elephants och åt en supermegagod marrängtårta med choklad och hallon. Water for elephants är så himla bra! Ibland önskar jag att jag levde på den tiden som den utspelar sig, på 1930-talet. Alla klädde sig så snyggt på den tiden och bilarna, tågen och, ja allt var så fint! Ha det fint!
 
 
 

Skriven av: Hanna

det är tyvärr varken jag, eller min hatt på bilden! det är min väns och har ingen aning om var den är ifrån. tror det är ganska gammal också, tyvärr :(

Publicerad: 2013-07-16 - 22:20:29
URL: http://skogsmoln.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback