Skuggor genom ett fönster

Idag efter jobbet kom Jessika hem till mig, vi smetade på oss läppstift och hade sedan en liten fotografering. Vi började med att cykla till stranden och ta några foton där. Sedan drog vi hem till mig igen och lekte sedan med skuggorna som kom genom persiennerna i mammas och pappas sovrum. Trots att det inte blev så många bilder vi brukar ta, så blev det ändå ett gäng fina bilder! Tänk att få jobba som fotograf... det är verkligen min dröm!
 
Just nu jobbar jag ganska mycket, i mataffären. Det är riktigt roligt! Jag hoppar på cykeln och får sedan möta turister och bekanta i kassan och ute i butiken. Jag trivs riktigt bra. Dessutom så blir jag mer och mer säker för varje dag som går och det gör det bara ännu roligare!  De dagar jag är ledig tillbringar jag oftast med kompisar, eller så ser jag en serie. Just nu ser jag på femte säsongen av Gossip Girl. Vad gör ni i sommar? Berätta om era planer! Ha det så bra!
 
 

Skriven av: Frida. ~

Åh, vad fin blogg!

Publicerad: 2013-07-06 - 12:24:37
URL: http://musiksomlever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback