Ingen mer idrott

Idag började jag dagen med en fin frukost och tog sedan bussen till skolan. I skolan hade vi japanska, vi ska även ha det nästa fredag också! Mycket intressant! Därefter hade vi vår sista idrottslektion i våra liv. Jag tycker det känns tråkigt, för jag har alltid tyckt om det. Kommer sakna det i tvåan och trean.. Men, då ska jag läsa andra intressanta ämnen som latin till exempel! Fast, först ska jag ha sommarlov! Var förresten och hämtade mitt schema för sommaren, ska jobba i en matbutik ca. 2 km härifrån. Så glad att jag tillslut fick tag i ett jobb! Ha det fint!
 
 

Skriven av: Amanda

men oh jordgubbar! haha:)

Svar: otroligt gott! nu är det sommar! :)
More of less

Publicerad: 2013-06-01 - 13:50:03
URL: http://amandaelisabet.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback