Vårrus

Två bilder från en fotografering jag och Jessika hade tidigare i maj. Jag hade på mig min nya klänning som jag köpte i Stockholm och Jessikas fina gubbskor. Vi cyklade upp till en gammal vattensåg i vår hemsocken, där var det fullt av vitsippor! Resultatet blev riktigt bra, men som vanligt är jag seg med att redigera och lägga upp bilderna på bloggen.Vi använde Jessikas nya kamera som hon nyligen köpt. En underbar kamera hon fått tag på! Klicket när man tar en bild med den kameran ger mig rysningar, fotonörd som jag är. Är själv så sugen på att köpa en ny kamera, men måste hålla kvar vid min kamera ett tag till. Min fungerar ju faktiskt.
 
Annars då? Ja det är bra, det är ju VÅR VÅR VÅR! Det är så himla härligt med vår och speciellt den här våren har varit helt underbar! Allt har flutit på bra och jag går på vårrus. Lyssnar på härlig och glad musik, läser bra böcker, skrattar med nära och kära, solen skiner, naturen exploderar i grönt och söta blommor och jag går i bara ben. Jag vet att jag tjatar hemskt mycket om vår, men det är ju för härligt! Vår är min favorit årstid. Punto!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0