A pair of dream shoes

Idag var jag och min vän Amanda förbi en second hand affär i Visby efter skolan. Egentligen så brukar det vara väldigt urplockat och svårt att hitta något fint där. Men idag var turen med hittade jag tre plagg som jag fastnade för och ska köpa! För självklart hade jag ju inte tillräckligt med pengar med mig, så jag bad dem lägga undan dem, så ska jag komma förbi på onsdag innan jag varit och simmat. Hittade bland annat en underbart söt klänning som jag kan se mig själv bära i sommar med brunbrända ben och gubbskor (som dem på bilden nedan). Dock har jag inte några sådana skor, men jag letar! Tycker det är så fint med gubbskor, det är så sött och otroligt charmigt!
 
bilden kommer från tumblr, klicka för bilden för länk

Skriven av: Olivia

Åh, verkligen snygga skor, och snygg tumblr bild! Din blogg är verkligen fin, gillar bilderna du knäpper samt din design! :)

Svar; Tack så jätte mycket du, vad glad jag blir :)

Svar: Det du skriver värmer verkligen! Tack! :)
More of less

Publicerad: 2013-04-15 - 20:51:38
URL: http://sammels.blogg.se/
Skriven av: AW - Fotograf

Haha ja den är ju klockren! :D Jag älskar T-rexen ;)

Publicerad: 2013-04-15 - 21:07:51
URL: http://megapixeln.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback