Det blåste så mycket att jag trodde att jag skulle blåsa bort

Igår när jag skulle gå till busstationen blåste det otroligt mycket! Håret stod åt alla och och löven for omkring. När jag kom fram till busstaionen och stod och väntade var jag tvungen att sätta mig i en busskur, för jag var nära på att blåsa bort! En pojke med en skateboard roade sig med att ställa sig på brädan och sen låta vinden skjutsa fart på honom.
Jag började minnas tillbaka på en fotografering jag och Jessika hade i solnedgången sommras. Då blåste det också, men inte i samma skala som igår. Eftersom det blåste så mycket var det svårt att få bra bilder för att håret envisades om att blåsa upp i våra ansikten. Men det var en himla fin solnedgång och vi hade riktigt roligt!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0