Jag och pensionärerna

Oj! Efter skolan idag gick jag till badet och simmade några längder. Redan efter ett par längder kände jag hur trött jag blev i armarna och funderade om jag verkligen skulle orka att simma i en timme, som jag tänkt. Jag började se mig om i poolen och såg att det bara var jag och en massa pensionärer. Jag måste väl ändå orka mer än dem? De verkade hur pigga som helst och simmade på, medan jag försökte få liv i mina spaghettiarmar. Men jag tänkte "skam den som ger sig" och fortsatte ändå. Som tur var släppte tröttheten väldigt fort! Nu är jag hemma och är sådär härligt trött efter som man är efter ett träningspass. Inte trött av att se på serier eller sitta vid datorn en halv dag. I fortsättningen ska jag försöka simma varje onsdag, eftersom det är så skönt och det är ett bra träningssätt.
 
dagens frukost: hembakat bröd, vaniljyoghurt med müsli och ett glas juice




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0