Kapitulera omedelbart eller dö

En lite märklig bok, men samtidigt bra och lite gripande. Vet egentligen inte hur jag ska berätta vad den handlar om, enligt mig var den lite oklar. Men i stora drag handlar den om att inte passa in, om drömmar till en annan plats och stark vänskap och kärlek. Den är fin och skriven på ett vackert och anorlunda sätt. Det tog mig två dagar att läsa ut den här boken. En fin och vacker bok. Läs den!
 

Skriven av: emilia

kanske den vackraste bok jag läst. just för att den är så ogreppbar och abstrakt och speciell och poetisk. så himla fin

Svar: Verkligen! Och så annorlunda! Kanske just därför det var så svårt att lägga ifrån sig den. Har du något annat förslag på en fin bok? :)
More of less

Publicerad: 2013-04-12 - 19:08:14
URL: http://emiliaminnies.blogspot.com
Skriven av: Thea

Vilket fint tips! Tycker titeln är helt fantastisk ju!

Svar: Ja, den väcker verkligen intresse! Kommentera här igen när du läst boken (om du nu ska göra det), hade varit roligt att veta vad du tycker om den! :)
More of less

Publicerad: 2013-04-17 - 14:26:04
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback