Omstart

Har nu bestämt mig att prova på bloggning ännu en gång. Har ju haft ett par andra bloggar förut, men vill börja något nytt och fräscht eftersom jag tröttnat på dem. Jag känner att jag har mycket ny inspiration tack vare att våren är på gång och är taggad för bloggning! Här på bloggen hade jag tänkt publicera foton som jag själv tar, bok-, film- och musiktips, jag hade även tänkt publicera gamla bilder och skriva om minnena jag har från den bilden. Jag vill också använda den här bloggen som en liten dagbok ungefär, så att jag kan gå tillbaka hit och se vad jag gjorde när jag var yngre och sådär.
 
Namnet sevenseashells.blogg.se kommer från att jag bor några 100 meter från stranden på Gotland och har alltid älskat havet och sen är ju snäckor himla fina också. Emma heter jag förresten!
 
Jag hoppas att ni vill följa mig och min blogg via Bloglovin!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0