Cykelturer och sömnlösanätter

Hej! Jag skriver inte så ofta här nu för tiden. Det är sommar och om jag inte jobbar så har jag oftast något annat på gång, som att träna eller att hänga med vänner och familj. Ni ska få en liten inblick i min instagram (emmalinnea96) så ni kan se vad jag har haft för mig de senaste veckorna.
 
1. Jag och Jessika lånade en tandem och cyklade till Burgsvik på södra Gotland, och köpte med oss gifflar och kex på Ica och lade oss på stranden och mådde gott. Dock fick man väldigt ont i rumpan efter den långa cykelturen. Men det var riktigt mysigt! 2. Sedan har jag varit på en konsert och dansat hela natten och fick bara sova tre timmar den natten. 3 & 4. Andra dagar har jag ätit jordgubbar, sparris och smarriga frukostar. 5. En annan dag åkte jag och ett gäng vänner omkring på Sudret och fikade för det mesta, dagen avslutades med pizza och ett kvällsdopp i Sigvalde träsk. 6. Förra veckan råkade jag smälta stekspaden, som jag nu gjort två gånger. Skrattade lite åt mig själv och över hur klantig jag är. 7. Jag och min lillebror hängde på stranden med vår kusins familj och åt en otroligt god pasta carbonara! 8. Sist med inte minst, igår dammade pappa av sin vindsurfingbräda, så när jag kom hem från jobbet drog vi ner till stranden och hoppade på brädan. För mig gick det inget vidare alls, ramlade bara för det mesta. Så jag lade mig på stranden och kollade på medan pappa gled förbi på vågorna i vinden. Ibland är min pappa lite cool!
 
Så, det var ett litet rörigt inlägg om vad jag har för mig nu under de fina och mindre fina sommardagarna. Jag måste säga att jag verkligen önskar att man kunde få ha sommarlov i minst en månad till, bara för att det finns så mycket man vill hinna göra. Berätta om vad ni har gjort i sommar!
 
 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0