När tältet lyfter

Hej! Jag kom precis hem ifrån en lång dag på jobbet, ganska trött nu. Sitter nu och lyssnar på Samuel Ljungblad, en gospel/soul sångare. Han är så grymt bra! Var på hans konsert i lördagskväll som var helt otrolig, hela tältet gungade! Alla dansade och sjöng med, så himla härligt och mäktigt! Det var en av de bästa kvällarna/nätterna på hela sommaren! Egentligen slutade jag mitt jobb precis när konserten började, så jag kastade mig på cykeln för att hinna. Som tur var var den lite försenad och jag hann precis i tid! Det var tur att jag fick plats bland mina kompisar, för tältet var helt fullt! Samuel är så himla duktig, han har en sån energi och utstrålning, dessutom har han en röst som nästan ger en gåshud! Om ni får chansen att få se honom live, TA DEN, jag lovar att ni inte kommer ångra er ett dugg! 
 
Idag bjuder jag på ett par brusiga bilder. Ni får ha det så bra!
 
 
 

 
 

Skriven av: freja

vackra bilder!

Publicerad: 2013-08-10 - 16:03:13
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback