Den stora fikadagen

Igår fick jag som sagt sommarlov och det var en så fin dag! Solen sken och det var varmt och pirrigt. Jag gick i min nya blommiga kjol och hade sommarkänslor i hela kroppen! Dagen började med att vi fick fika nummer ett av vår svenskalärare och där satt vi i klassrummet och pratade och åt.
 
Efter många goda kakor så gick vi i klassen ut i solen och lekte på skolgården som om vi gick på lågstadiet, myyyycket kul!
 
Sedan hade vi ett litet kalas med vår handledare som hade pyntat med färgglada serpentiner!
 
Sigrid som vår handledare heter hade även fixat prinsesstårta och hallonsaft. Fika nummer två!
 
Sedan var det en liten avslutningskonsert utanför skolan. På bilden ser ni tre glada tjejer, Amanda, Olivia och Madde.
 
Sedan begav vi oss till Ö&B där vi köpte med oss lite (mycket) gott och blandat. Det tog vi med oss ner till Almedalen där vi lade oss i gräset och smaskade på allt det goda. Fika nummer 3!
 
Mina glada klasskompisar, alla lika glada över att det är sommarlov!
 
Söta Carla fick med sig lite serpentiner i väskan.
 
Sophia ligger i gräset och njuter av solen och fint sällskap.
 
Det var vekligen en fin dag igår och nu när jag kollar igenom bilderna så slår det mig att jag verkligen kommer sakna min klass nu i sommar. En del kommer jag ju inte se på hela sommaren! Det var så härligt och gott att hänga i Almedalen med dem och fika, det blev verkligen en massa fika hela dagen! Jag fick även fika nummer fyra hos min kusin som också tog studenten. Oj, måste ut och springa för att kompensera upp allt.. Ha det fint!
 
 

Skriven av: Lisa

Hej! Jag undrar om du gör gratis bloggdesigner? Jag skulle jättegärna vilja ha en väldigt enkel...

Om du gör det, kan du väl mejla mig?

kram

Svar: Hej! Förut gjorde jag det, men tyvärr har jag slutat med det. Kram
More of less

Publicerad: 2013-06-16 - 21:55:08



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback