Sommarkänslor

Idag är det andra juni, vilket betyder att jag får sommarlov om tio dagar! Ska bli så underbart härligt! Jag blev så himla pepp på sommar igår kväll när satt jag uppe jättelänge och kollade på tumblrbilder och satte ihop dem i ett sommarkollage. I sommar ska jag bada som en tok, äta glass och frukt, bli brun, ha fina fotograferingar, strosa omkring i Visby innerstad, jobba, äta fina frukostar, gå på festival och segla.
Ha det fint!
 
bilderna är inte mina och kommer från tumblr, ni kan hitta dem någonstans på emmalinneass.tumblr.com.

Skriven av: Rebecca

åh va fina bilder! har du tumblr?

Publicerad: 2013-06-02 - 18:53:54
URL: http://fettmedfoto.blogg.se
Skriven av: Jessika

Segla? Vad underbart, vems båt?? Puss

Svar: Vi har en egen tvåmänning, en liten båt med två segel. Ska bli riktigt roligt! Puss!
More of less

Publicerad: 2013-06-03 - 15:44:47



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback