Helgarbete

Den här helgen har jag jobbat. I somras jobbade jag nämligen på en sommargård där det brukar anordnas många roliga aktiviteter på somrarna, såsom konfernenser, film- och volleybollkvällar och konfermationsläger, det är också ett café. Ibland får jag jobba lite helg och den här helgen så var en konfirmationsgrupp på återträff, som jag lagade maten till. Roligt med lite jobb! Men dock så kändes det extremt konstigt att jobba när det inte längre är sommar. Saknar att jobba i caféet med mina gamla jobbarkompisar som nu inte längre jobbar något alls. Vi hade så galet roligt tillsammans!
 
 
 

Skriven av: Venice

Kul jobb! Verkar finnas lite variation och lite av varje! Kanon :) Själv har jag ett ganska enformigt jobb ;)

Publicerad: 2014-09-17 - 22:15:33
URL: http://iamvenice.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback