Let's be cops

I lördags åt jag och min lillebror pizza och gick sedan på bio. Vi såg på Let's be cops, en galen film som bjuder på en riktig skrattfest! Två av killarna från New girl spelar huvudrollerna, så gillar ni New girl så kommer ni troligen gilla den här filmen också! Egentligen så tycker jag att sådana filmer är lite fåniga, men åh vad rolig och bra den var!
 
Filmen handlar om Ryan och Justin som kommer till sin collageåterträff utklädda till poliser, i tron om att att man skulle komma utklädd, men det var bara ett stort missförstånd och ingen annan är utklädd. På festen träffar de sina gamla klasskompisar, som alla har lyckats i sina karriärer och med sina liv och då inser både Ryan och Justin att ingen av dem lyckats med sina liv och nedstämda lämnar de återträffen. På väg hem så märker de att alla verkligen tror att de är riktiga poliser. Det tycker de är roligt och till en början driver de med människorna de möter, men tillslut så börjar de utnyttja sin utklädnad och tillslut måste de rädda staden från en ett farligt gäng och dess gängledare. Filmen är helt galen och jag och min lillebror satt och skrattade högst av alla inne i salongen, jag skulle nästan kunna se den en gång till.
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0