Frizon, underbara Frizon

Kom hem från festivalen Frizon i söndagskväll. Det var så underbart! Känner mig lite som en ny människa, fylld med ny energi och glädje.
Vi var 14 ungdomar från Gotland som åkte tillsammans + några från fastlandet. Varje morgon vaknade vi till Circle of life och hämtade frukost i papperspåsar. Vi gick på gudstjänster med grym lovsång som fyllde hela kroppen med glädje. Vi hängde mycket i en second hand- och pysselhörna. Sent in på nätterna gick vi på konserter och dansade, favoriterna var Hansam, Humming people och Adam Tensta. Vi såg på fotbollsturnering i spöregn och hejade på trots att vi var genomblöta. Kvart i elva varje kväll gick vi på talkshow, som är bland det galnaste och roligaste jag varit med om! Den sista spelningen sista kvällen avslutades med en akustisk version av Wake me up av några från gruppen Hansam, det var så bra att jag nästan fick gåshud! (spola fram klippet till 0.32) Det var lite om vad som hände på festivalen, som hör till de bästa händelserna av sommaren. Jag ser redan fram emot nästa sommar och nästa Frizon. Ha det fint!
 

 
 

Skriven av: Malin Aurora

Åh jisses så mysigt det låter!

Publicerad: 2013-09-06 - 12:54:32
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Skriven av: JOSEFIN my milkshake

din header är helt galet fin!? blir helt amazed varje gång jag kollar in här

Publicerad: 2013-09-16 - 14:54:26
URL: http://mymilkshake.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback