Miljoner som glöms bort

Sitter just nu i Photoshop och knåpar och redigerar allt möligt. Har skaffat mig ännu en tumblr där jag ska lägga upp de bilder som jag gillar, men av någon anledning inte lägger upp här. Vet annars inte vart jag ska göra av alla mina miljoner bilder tagit genom åren. Har ni något tips om hur man kan göra? Mina bilder ligger bara på min hårdisk och glöms bort..
 
 

Skriven av: Linnea

har samma dilemma som dig, vart ska man lägga upp sina bilder... det är jätte kul att fota med man vill gärna visa upp allt man fotat också. Tumblr är nog ett bra val :) kul när människor delar ens bilder!

Publicerad: 2013-07-16 - 18:47:10
URL: http://paintabucket.blogg.se
Skriven av: Lotte

Heisann! Så fin blogg du har! Også er du kjempeflink til å fotografere!! Jeg brenner mine bilder på CD`er hvor jeg skriver hva den inneholder av bilder. Prøver også å lage fotobøker for hvert år, med mine beste blinkskudd. Det er mitt tips :-) Keep up the good work og GOD SOMMER! Mvh, Lotte

Publicerad: 2013-07-16 - 19:21:25
URL: http://lojofoto.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback