Lek i photo booth

I skolan har vi inget speciellt att göra, har bara haft betygsantal och sen fick vi även sluta tidigt idag. Så på lektionerna har vi inte gjort så mycket annat än att prata och busa omkring. På estetisk kommunikation så lekte vi i photo booth med macarna. Tycker om mina klasskompisar så, vi har så roligt tillsammans!
 
Jag med mina underbara vänner. från vänster övre raden Madde, Olivia, Ellinor, Hetta och så jag
 
Jag gör min coolsaste pose
 
Såhär glad var jag idag! Imorgon är det ju sommarlov!
 
Lite seriös måste man ju vara tänkte jag, så jag gjorde min fin-min
 
Jag och Madde, PEACE PEOPLE!
 
Jag och Olivia är bara allmänt snygga
 
Läskig hand som attackerar mig när jag poserar
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0