Livemusik som framkallar lyckorus

I lördags var jag på helgens första studentmottagning. Vi firade Johannes och där bjöds det på god mat och en massa kakor och tårtor. Det spelades även livemusik och tillsammans med många andra härliga filurer satt jag i solen och klappade händerna i takt. I just den stunden insåg jag att det var sommar och hur härligt det är med musik som framförs live. Det ger en helt annan känsla och jag blir helt fylld av rus.
Efter även denna sköna eftermiddag blev jag bränd om armarna och på näsan. Men vi hade det så trevligt! Ha det fint!
 
 

Skriven av: Olivia

Himla snygg blogg! Gillar bloggens namn också!!

SV; Tackar och bockar!

Publicerad: 2013-06-10 - 20:55:19
URL: http://sammels.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback