Sju dagar kvar nu

Just nu är det så härligt. Så fort man går ut genom dörren slår solen, värmen, blommornas färger, dofter av nyklippt gräs och blommor och fågelkvitter mot en. Det bara spritter i benen för att man vet att om en vecka är det sommarlov. Det har liksom blivit svårt att koncentrera sig på lektionerna och man vill bara springa ut i solen i bara ben.
 
Om det är fint väder på skolavslutningsdagen ska det hållas en liten konsert på vår balkong utanför biblioteket, ser verkligen framemot det! Jag tycker att det är så mysigt med livemusik, och om det framförs av elever man känner till så blir det ju extra roligt! Önskar att jag också var bra på att spela något instrument, eller att sjunga.. Men jag får hålla mig till kameran, blir nog bäst så! Ha det bra!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0