Studentbrunch

Förra helgen var jag hos Lisa och firade att hon tagit studenten. Vi åt underbart god brunch i Lisas stora trädgård, där det dukats med långbord. I skuggan satt vi och pratade och hade det himla trevligt. Sedan spelade alla barn och ungdomar brännboll. Då tog jag lyra för första gången i mitt liv, skrek av lycka när jag insåg att jag lyckats fånga bollen. Haha, pinsamt.. Senare så drog vi iväg ett gäng till ett kalkbrott där killarna badade medan jag och Jessika höll oss på land och solade istället. Då kändes det verkligen som sommar! Underbart! Ha det fint!
 
Fina Lisa!
 
Bara för att man tagit studenten så betyder det inte att man blir för stor att leka!
 
Fler som gillar att leka med traktorn.
 
Lisa och hennes söta kusin.

Skriven av: Jarina Leskinen photography

Svar: Men åh, vad gulligt av dig. Tack! :) Kram

Publicerad: 2013-06-16 - 19:39:30
URL: http://jarinafoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback