17 glada år

Idag var det ingen vanlig dag.. utan min födelsedag! 17 hela år har redan passerat, oj nästa år 18! Dagen har varit mycket fin, har fått många fina gratulationer och presenter. Sen har solen också skinit hela dagen och en del träd stod i full blom.
Familjen kom in och sjöng för mig i mitt sovrum imorse där det blev en liten paketöppning, fick ett par hörlurar och en väska att ha mobilen i när springer (jobbigt, för nu måste jag ju ut och springa på riktigt ju... hehe) och sen fick jag ju resan till Stockholm och One Direction-konserten. Som tur var hade jag också sovmorgon, så jag hade all tid i världen att fixa en god frukost som jag åt samtidigt som jag såg några avsnitt av Vänner. Alltså, den serien är verkligen ett lyckopiller! Sen åkte jag till skolan fick många fina gratulationer och sen hade vi historiaprov, yej! Sen hade vi idrott då jag och Hetta sprang och körde lite styrka. Sen begav jag mig hemåt och fixade inför kvällen då min faster med man skulle komma och äta tårta. Av dem fick jag en fin bukett med blommor och ett par salladsbestick, ett tecken på att det snart är dags att flytta hemifrån. Men jag stannar ett par år till! Som sagt, dagen har varit bäst! Och den blev ännu bättre när jag såg att One Direction avslöjat att de ska ha en till stor världsturné nästa år! Sprang omkring och gjorde små glädjeskutt!
 
Ursäkta den långa och röriga texten, men jag måste bara få ur mig allt! Just nu känns allt bara så fint, solen lyser och jag kan inte låta bli att le och bara vara nöjd. Det är vår nu och snart är det sommarlov!
 
Nu måste jag gå pappa och Erik sitter och skriker i sofforna, Sverige spelar ju hockey-vm mot Kanada nu. Om jag uppfattat skriken rätt nu så står det lika nu, 2-2. Hade ju varit kul om de vann mot Kanada, på min födelsedag. Inte för att det spelar mig någon större roll, men ändå!
 

bild från i söndags när jag och Jessika hade fotografering, gla' tjej! andra bilden är en bild på den goda tårta vi år ikväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0