Födelsedagsfika

Idag tog jag bussen in till Visby för att möta Jasmine, eftersom jag fyllt år för inte så länge sedan så ville hon bjuda mig på fika som en liten present.
 
Först strosade vi omkring i innerstaden och önskade att vi också bodde där. Där besökte vi bland annat Domkyrkan, som är så otroligt fin.
 
Solen sken och vi gick ner till Botaniska trädgården.


Fina Jasmine i sina nya solbrillor. Snart ska hon åka till London, jag är så avundsjuk på henne!


Sen gjorde vi det vi åkt till Visby för, fika! Jag åt jordgubbscheesecake och Jasmine en stor chokladboll.


Vi fikade på Hjärtansfröjd och det var verkligen en fröjd att vara där. Det var så gott och inredningen var så fin! Vi satt i en gammal fin soffa, med våra fat och tallrikar på ett vingligt bord.


Vi beundrade fina Ringmuren och alla träd som blomstrade.


Jag i blåsten med håret åt alla håll.

Sedan åkte vi bussen hem. Jag tycker om att åka iväg och göra sånt här, bara strosa omkring utan några direkta planer. Vi fick se den fina innerstaden idag vilket var kul, för det brukar jag aldrig ta mig tid att göra när jag väl är i stan. Sen är ju fika alltid underbart gott! Vad har ni gjort idag?
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0