Alla är bra tralala

 
Idag var jag och gymmade. Var inte där så länge, men jag var där, trots att jag inte kände mig speciellt hemma där. Apploderar min själv för det. Jag vill försökaa bli en cool gymtjej! Hahah. Inte som en bodybuilder precis, men en häslosam person som gillar att träna och tycker att det är superkul. Det hade varit något. Men jag tycker att det är lite läskigt att gå till gymmet, speciellt om det är mycket folk på gymmet. Det känns som att alla stirrar på mig och tänker "orkar hon inte mer?". Fast egenligen så är alla ju upptagna med sitt eget och dessutom så ska man inte bry sig om vad andra tycker och tänker. Det viktiga är att jag har kul och att jag vill gå på gym. Man ska inte skämmas över sig själv, sin kropp eller sin styrka och kondition. Man är bra som man är, oavsett!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0