Då ingenting stämmer

Mecastor, vilken hemsk dag! Dagen började med att jag försov mig riktigt ordentligt, vaknade 10 minuter innan min buss gick. Jag fick bara kasta på mig några kläder jag hade i närheten och slänga ner en banan i väskan och springa ut till bussen. Sen när jag kom fram till skolan och där ser jag att min cykel blivit stulen. Varför skulle någon stjäla en gammal rostig cykel? Blir så himla trött på folk. Och sen bara rent alltmänt att SD nu är Sveriges tredje största parti gör mig bara mörkrädd. Vad händer? Så idag har jag varit så trött och varit allmänt seg och deppig. Verkligen inget har stämt idag.
 
Men trots allt så finns det tre bra bra saker med den här dagen är:
 
 - På geografin fick lära oss olika sten- och bergarter och den asken med alla små stenar i var så himla fin! Dessutom så är vår lärare så snäll.
 - När jag kom hem idag så gick jag ut och plockade björnbär i trädgården (och lyssnade på finaste Hanna och Amandas pod; Fredagspodden) och det åt jag tillsammans med vaniljyoghurt, hallon, solrosfrön och valnötter. Ibland får man lyxa till det rejält!
 - Hansam har släppt en ny singel som är hur bra som helst. Det duger heter den.
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0