Fredagsspringet

Fina fredag! Idag slutade jag vid klockan elva och efter att jag ätit vårrullar i matsalen med mina klasskompisar så gick jag till bussen och kom hem vid ett. Så himla skönt, det är perfekt att sluta tidigt på fredagar eftersom då blir helgen längre! Tumme upp! Vid två gjorde jag iordning mellis och sprang sen en liten runda runt i vår skog och sen en sväng på stranden. Det var inte superlångt, men det var skönt och välbehövligt. Ska se till att jag springer minst en gång i veckan. Ska kanske springa varje fredag, så att det blir mitt "fredagsspring".
 
Här är fyra härliga låtar som jag blir så peppad av, perfekt när det börjar bli grått och tråkigt men också när solen skiner och man är glad!
 
Go buffalo - Like Swiming
Aldrig - Hansam
Na na nah! - Movits!
Fireproof - One Direction
 
 

Skriven av: natalie

hur redigerar du dina bilder? den första var så härligt krispig typ :)

Publicerad: 2014-09-13 - 10:43:22
URL: http://alektopaten.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback