Kvällsfilosofier

Ligger i sängen och får lite småångest över det där gymnasiearbetet man som trea ska göra. Har kollat igenom mina gamla häften som min lärare SJÄLV gjort och satt ihop om grekiska, latin, sanskrit och isländska. (Kärlek till världens bästa lärare) Blir nog något med latin, men jag har så svårt att bestämma mig om vad. Kommer säkert ångra mig tusenmiljoner gånger. Det svåra är väl egentligen att det här är ett arbete som jag ska hålla på med nästan hela trean. Ska prata med min lärare för att få lite inspiration och hjälp på traven.
 
En kul grej som hände idag var att jag var på Zumba med Cecilia nu ikväll. Vi hade så roligt att ett pass på 45 minuter kändes som 15 minuter. Tänk vad dans och musik ger en energi och glädje, trots att man är helt lost i alla avancerade dansrörelser och missar mer än hälften av alla rörelser och steg. Svettigt och härligt var det i alla fall! Det ska göras om!
 
Oj vad klockan blev mycket, nu måste jag sova. Natti!
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ord:

Trackback
RSS 2.0